close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בעלי מקצוע בערד שמכינים אתכם לקיץ!

מערכת שורשיא סיוון, תשפג31/05/2023

פשוט אי אפשר להגיע לקיץ בעיר ערד מבלי להתכונן אליו. החום, החול והחרקים...

תגיות:
צילום: freepik

וואו הקיץ בערד! רק המחשבה על זה גורמת לנו להזיע. החום, היובש, החול שמשום מה מחליט להגיע איתנו לכל מקום שאנחנו הולכים אליו... השמש! פשוט אי אפשר להגיע לקיץ בלי להתכונן אליו אבל היום, אתם כבר ממש לא לבד במערכה. אז איזה בעלי מקצוע בערד יכולים לעזור לכם להתכונן לבואו של הקיץ בצורה הטובה ביותר? בואו נראה!

מכינים את הרכב לקיץ
בואו נתחיל עם הרכב. יש בדיקות ותיקונים תקופתיים שתמיד צריך לדאוג להגיע בגללן למוסך ולכן, עם החלפתו של החורף בקיץ, נצלו את הביקור במוסך גם

צילום: freepik
בשביל להכין את הרכב שלכם לקיץ הלוהט. בקשו מאנשי המקצוע במוסך, לנקות את הפילטרים של המזגן שלכם כדי שתוכלו להנות מהאוויר הקר שהוא מוציא, בדקו באופן כללי האם הוא תקין ומקרר טוב.

אחרי הביקור במוסך, קפצו לפנצ'ריה בערד והחליפו את הצמיגים ברכב. גם ככה כדאי להחליף את הצמיגים כל כמה חודשים והמעבר לעונה החמה היא בזמן הטוב ביותר, רגע לפני שהצמיגים שלכם פוגשים את הכביש הלוהט של יולי-אוגוסט. בנוסף, קנו סוכך שמש לפרוס על הדש-בורד כשאתם לא ברכב. כך הרכב שלכם ירגיש פחות כמו כבשן כשתגיעו אליו אחרי יום עבודה.

מכינים את הבית לקיץ
אוקי אז עכשיו שאותו מוכן, איזה בעלי מקצוע בערד עוזרים לכם להכין את הבית שלכם לקיץ? טכנאי מזגנים! כן כן, טכנאי מזגנים יבוא אליכם ויוודא את מוכנתו. אתם ממש לא רוצים להבין רק בשיא החום שהמזגן שלכם לא מקרר טוב. אגב מקרר, תזמינו גם את טכנאי מקררים! בקיץ, כשבבית חם, המקרר עובד שעות נוספות. בנוסף לחום הכללי שהוא צריך להתמודד איתו, אנחנו גם כל הזמן פותחים אותו בשביל להוציא שתיה קרה או אוכל צונן ולכן, הוא עובד הרבה יותר קשה.

עוד בעל מקצוע בערד שיהפוך את הבית שלכם להרבה יותר נעים, מבחינה אחרת, הוא המדביר! עם סוף החורף, מתעוררים הזוחלים, החרקים והמכרסמים ומתחילים להגיע לביקורי בית. המדביר יוודא כי אל הבית שלכם, הם פשוט לא יגיע! בסופו של דבר, הם ממש לא משתתפים במשכנתא. פנו גם לחברת ניקיון שתכניס אתכם לעונת הקיץ עם ריח טוב! בין העונות מומלץ לעשות ניקיון משמעותי יותר שכולל גם את ניקיון התריסים והמאווררים, החלונות ולדאוג גם לנקות את האבק שהצטבר בחורף מכל מקום. חברת ניקיון תעשה את זה בשבילכם תוך זמן קצר ובמחירים מעולים אז חבל לבזבז על הניקיון שבועות שלמים.

עכשיו אתם מוכנים!
זהו! כל אלו מכינים את החיים שלכם לקיץ! אנשי המקצוע הללו הופכים כל קיץ להרבה יותר נעים! היום, אתם כבר ממש לא צריכים לעשות את כל הדברים האלו בעצמכם ועם אנשי המקצוע הנכונים, העבודה מתבצעת במקצועיות ויסודיות ואתם יכולים להתרכז במה שצריך, במנוחה על הספה עם האוויר הצונן שמוציא המזגן, עם קרטיב קפוא כמעט כמו המקפיא ועם בית נקי ורכב מוכן!

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה